Selam olsun,
Pek bir şey anlayamadım.
İlk sahne dışında o hava pek yoktu ama başarılı olabilecek miyim derseniz?
Olabileceksiniz derim.
Bu şekilde fikir almaya, ikinci bir fikir almaya niyetiniz oldukça mutlaka başarırsınız.
Biraz daha zombi ve berlin vutgusu olursa daha iyi olur karakterlerden ve manzaralardan öte.
İlk sahne beni benden aldı bugün ilk defa yapay zekayla tanıştım daha tanımaya başlıyorum eksiklerimi söylediğiniz için çok minnettarım göz önünde bulunduracağım devamını getireceğim ☺