Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TR'den gir, sermayeni kas. Sonra yurtdışı işin show kısmı olsun
Teşekkür ediyorum hocam TR pazaryerine hakim değilim LTD şirketimde var yurt dışında satış yapıyorum aktif olarak ama satacak ürün kalmadı artık