Konu
Fenerbahçe Maçı
12-08-2025, 20:08:11
#14
obisa
Dogukanex adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Valla inşallah orda da yayına alırlar
Foxi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Devlet almamış mıydı? bu maçları. Geçen hafta sspora para verdik şimdi de exxen.. Zulüm gibi maç izliyoruz. Ona buna paket parası vermekten.
Regush adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fenerbahçe rövanş maçında da yenilir, bi yüzümüz gülmedi be
brngzginci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
TRT Avrupa'daki yayıncı kuruluş ama sabit şekilde yayıncı kuruluşlar plaş-off turundan sonra yayınlıyor. Tabii istese bunları da yayınlardı Başakşehir maçı onlarda ama Saran ve Exxen aldı.
alexkocero adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
en az 3 tane atar Fener bu macda hocam
Regush adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İnşallah hocam
anilguler adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
S sports aldık... Exxen diyor şaka gibi... İlk maç s sports'taydı bir de
Şaka gibiler
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Artık sistem böyle her maça ayrı üyelik alacağız. Yakında uzatmaları da farklı bir platform satın alır.
tiscali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Exxen Tv degil mi? TV de yayinlanacak yine..
vodijital adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Az önce 499₺ karşılığında, istemeyerek yeniden aktif ettim aboneliği yapacak bir şey kalmadı.
X'te maç saatinden bir süre sonra TV8 ya da TV8,5 üzerinden yayınlanabileceği bilgisi dolaşıyor ama ne kadar doğru orası tartışılır.
Maç TV8 de 😉