İşte temelde sorun burada başlıyor.
Müşteri ucuz mal istiyor, firma ucuzu kaliteli diye veriyor.
Sonrasında da çarşı karışıyor maalesef.
Hacım fiyat konularıan ben dümdüz bakarım. Hiç allem küllem etmeye gerek yok. 5 liraya aldığın hizmet ile 10 liraya aldığın hizmet aynı değil. Kaliteli hizmet/iş istiyorsam parayı bayılırım yapacak bir şey yok, hiç seçmem fiyat araştırması yapmam.
Her konuda böyleyim gerçek hayatta da. X bir şey alacaksam en ucuzunu alıp üzülüp param boşa gideceğine parayı veririm en kalitelisini alırım. O yüzden 2025 yılında 400 tl ye alınan yıllık hostingden kimse bir şey beklemesin 9 dolar yapıyor.