1 milyon aşağı arabaya binilmez yine de sen bilirsin
Salça tenekelerine gidip para verme
380'e alınır gibi duruyor
Kia Ceed
Reno Fluence
Clio 4'lere bak derim ekstra olarak
Amaç ne ? Piyasa yapmak dolaşmak mı ? Alınır.
Ailemi binecek / alınmaz
Al satmı yapılacak ? 375-380e alırsan ekmek yedirir.
Merhaba. İlandaki araç fiyatına göre normal. Yukarıda da bahsetmişler, araç masraflı olur.
Komple boyalı 250 km 2005 model yere dip basık Honda ve 420 bin tl. Sırf piyasa yapmak için alırsan çok pişman olursun.
Peki bu fiyat bandına alınabilecek sağlam ne olabilir? Varsa örnek ilan atarsanız memnun olurum.
Şehir içi şehir dışı kullanım, ihtiyacım için alacağım. Alıp satarkende gidecek bir araba.
Yada tofaş alıp geçeyim mi?