Dün binance üzerinden şöyle bir uyarı geldi :
"Your trade, withdrawal functions are temporarily disabled as part of our ongoing monitoring review to comply with local regulations and to ensure your account security.
To restore full functionality to your account, please respond to our request for information. Please be aware that the review may take up to 30 days to complete.
Please Contact Support if you require further assistance with your account. "

İletişime geçtiğimde ise 30 gün içerisinde dönüş sağlayacaklarmış ve fazla bilgilendirme yapmadılar. Benden belge vs isterler mi? daha önce başına gelen oldu mu?