hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendımı dıger seffaf olmayan cogu satıcıdan ustun goruyorum evet farkndamısın atıyorum dıyen cogu kısının sıtesı bıle yok sıtesı olanlarda servısler 130 140 dan baslıyor zaten @saydogan; ıncelemek uzere bakabılırsın mesela başta bı fıkırler uyusmadı ama adam seffaf dürüst satış yapıyor bıde son acılan sıkayet konularına bak 60 tlye atıyorum dıyıp abo 2 gundur takıpcım gelmedı abo ıademı verın dıyenlerle dolu
Reklama gerek yok lakin 50-52₺ bandında atan güzel servisler mevcut. 365g refill.