Klavye başında bekleyip din, İslam, müslümanlık vs. kelimeleri geçince hortlak görmüş gibi davrananlar öldükten sonrası için yok olma planınız olabilir ama ben yok olmayıp hesap verecekler açısından İslam dinine göre evlatlık müessesesi olmadığını bunun yerine velayet altına alma müessesesi olduğunu söylüyorum. Bu konuda müslüman olduğunu söyleyen birini uyarmam sizi neden bu kadar rahatsız ediyor?
İslam dininde koruyup kollamak, yardım etmek , iyilik yapmak ve bunun benzeri bir sürü düzgün davranış var temelinde. Kimse burada İslam dinini kötülemiyor size veya genele karşı. Konu sahibi yuce gonullulukle bir cocuga el uzatmayı dusunmus. sizinkisi faiz haram ama islami bankalarda katılım payı alayım muhabbeti gibi. yol aynı yol ismi degisik. siz davranısın guzelligine odaklanmayıp heves baltalıyorsunuz kanımca.