Klavye başında bekleyip din, İslam, müslümanlık vs. kelimeleri geçince hortlak görmüş gibi davrananlar öldükten sonrası için yok olma planınız olabilir ama ben yok olmayıp hesap verecekler açısından İslam dinine göre evlatlık müessesesi olmadığını bunun yerine velayet altına alma müessesesi olduğunu söylüyorum. Bu konuda müslüman olduğunu söyleyen birini uyarmam sizi neden bu kadar rahatsız ediyor?
Konunun islam ile bir alakası yok, islami bir soru sormamış. Dinen caiz midir, bu böyle midir gibi bir soru sormamış. Evlat edinmek istiyoruz ailesi sorun çıkarır mı demiş. Allah katında günaha girer miyiz? Veya başka dini bir soru sormamış. 5 dakika önce düşündüğü mantıklı geldiği için hadi evlat edinelim de dememiş. Şu yapacağı iş benim gözümde ne yaparsanız yapın, yaptığınız şeylerden daha fazla sevaptır. Sizde sanırım hazır kıta islami değerlerden yargılamayı bekliyorsunuz insanlar hortlak gibi bunu bekliyorsa