kaanmetn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibi hariç herkesin ağzı açıldı maşallah
sordugunuz absurt soru ile aldıgınız cevap normaldir hocam. felçli bir hastaya niye tekerlekli sandalyeyle gidiyorsun ki kalk yürü demekle eş değer bir sorudur sizin sordugunuz. soruyu sorarken size mantikli gelmemis olabilir anlık olarak yazmıs olabilirsiniz diyecektim ama su cevabinizla beraber yazdiginiz ilk soru gayet mantikli gelmis size ve insanlarin tepkisine de sasiriyorsunuz o da çok ilginç bir durum. umarım hayatinizda bu tarz olaylar yaşamazsınız ama empati yoksunu oldugunuzu gördükçe sanırım sorularınızla baskalarına yasattıgınız psikolojik üzüntüyü kendinizde yaşayacak gibi duruyorsunuz.