Ben sadece çeviri için kullanıyordum epeydir.
Bi kaç aydır onun için bile kullanmıyorum.
Eksik çeviriyor, bölüyor, böleyimmi diyor, nasıl olmuş diyor gereksiz..
Deepseek candır.
Ne vereyim abime diyip hiç bişey veremiyor chatgpt.
Yapay zekada öncü olabilir ama maalesef sınıfta kalır.
Ayrıca çok enteresan şekilde eski ve başka konuşmalarımızı hatırlıyor. Chatgpt yönetimine göre bunun olmaması lazımmış.
Ama oluyor. Fakat bir sohbetimizi referans gösterip devam etmek istediğimde etmiyor.

Çok güvenilecek bir ai değil şahsımca açıkçası.
Geçen bir fotoğraftan birini silmek istedi arkadaşım. Kişiyi 15 kere tarif ettik. 2 kişi var biri kalkacak.

Onun sağını anlatamadık, kendi sağımızı anlatamadık, kıyafetine göre anlatamadık... En sonunda saçma sapan şekilde 2 kişiyi birleştirip değişik bi adam yapmıştı.

Yani belki yükselten chatgpt ama ilk batanda bunlar olur. Ve batıranda.