naptılar anlamadım ama pek çok farklı kullanım amacımda inanılmaz kötü deneyim yaşatıyor. mecbur geminiden yürüyorum, çok iyi bir iş çıkarmışlar gibi eski versiyonları da kapatmışlar...

sizde durumlar nedir?