Şeytanın aklına gelmez hocam nediğim fenaa
Aynı taktiği şu an R10'da görece büyük bazı hosting firmaları da amatör zamanlarında geçmişte yapıyordu. YS Belgesi almak için gerekli evrak ve bilgileri olmadığı için BTK'nın sitesinden ticari YS belgeli boşa düşmüş güzel domain kovalıyorlardı.