Samimi olarak söylüyorum pleski 1₺ bile yapsalar alınacak bir panel değil.
Ara ara millete free dağıtıp sonra birden kesiyorki mecbur lisans alsınlar. Bilmeyen başka panelede geçemeyince mecbur alıyor.

Ücretsiz panellerlede gayet güzel oluyor. Bunların uyanıklıklarıylada uğraşmıyorsunuz.