hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunlara dlandrlmak mustehak hocam :d ucuzdıye alıp 2 gun sonra sıkayet konusu acıyorlar tamamlamadı ıade ıstıyorum dıye biz seffaf satış yapınca almıyolar
dostum anlamadım da benden alıp vermedınız nedır acaba