psnmonster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yıllardır yedek hesap vardı biri bireysel biri iş projelik diyerek 2 üyelik açmıştım yıllardır sorun yoktu şimdi bahane sorun çıkarıyolar kurallara bu aykırı hizmeti kapatıp herşeyi silecez vb dediler 2hesabımda silinmiş gibi girilmiyor çok saçma değil mi?
Ilk mesajinizda bu sorunlari yazmadiginiz icin oyle bir yorum yaptim. Hala kullandiginizi varsayarak..
Kolay gelsin..