tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullandiginiz cok iyi bir fiyat bence yıllık icin.. Kesilme sorunu olmaz ise ona devam edin..
Bu arada gecmis olsun. Cenabi mevlam acil sifalar versin.
yıllardır yedek hesap vardı biri bireysel biri iş projelik diyerek 2 üyelik açmıştım yıllardır sorun yoktu şimdi bahane sorun çıkarıyolar kurallara bu aykırı hizmeti kapatıp herşeyi silecez vb dediler ve şuan 2hesabımda silinmiş gibi girilmiyor çok saçma değil mi?