hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyı nerden alarak hocam sektorumle alakan yoksa lutfen takıpcım olarak kalıp yorum yapmaz mısın sektorle alakan varsada oncelıkle gıdıp 20 tl olan takıpcı servıslerını kaldırmanı tavsiye ederim
sektörümle alakanız yoksa diyorsun 2025 den itibaren konularınız oluşmaya başlamış neyse yorum yapmak istemiyorum ayrıca sizi etiketlemedim. kolay gelsin iyi forumlar