neyı nerden alarak hocam

sektorumle alakan yoksa lutfen takıpcım olarak kalıp yorum yapmaz mısın sektorle alakan varsada oncelıkle gıdıp 20 tl olan takıpcı servıslerını kaldırmanı tavsiye ederim
sektörümle alakanız yoksa diyorsun 2025 den itibaren konularınız oluşmaya başlamış

neyse yorum yapmak istemiyorum ayrıca sizi etiketlemedim. kolay gelsin iyi forumlar