Doğrudur hocam ben çok anlamıyorum parfümlerden, geçen aylarda invictusun 200ml'sine 90 vermiştim yunanistandan, kokuyu çok seviyorum ama maalesef ki kalıcılığı çok zayıf bi parfümmüş bilseydim o kadar para vermezdim :/ şimdi de diyorum ki madem bu paralardaki parfümler bile kalıcı değil, ben de doldurmalara bi şans vereyim dedim.
Şuan bi bayilik açılışı mevcut ona yoğunlaştık beklerim diyorsanıs biraz uygun fiyattan gönderim sağlayayım hocam