hocam selamlar bu havalarda o saatlerde parfüm kalıcılığı olmaz ayrıca parfümün kalıcılığı orjinallerde bile farklılık göstermektedir. Örneğin tom ford black orchid 8 saat kalıyorsa Dior fahrenheit 3 saat kalır.
Parfümün içindeki notalarla alakalıdır kalıcılığı tabi dolum parfümlerde parfümü yapan kişilerin ne kadar kaliteli esans kullandığına bağlı birde
Doğrudur hocam ben çok anlamıyorum parfümlerden, geçen aylarda invictusun 200ml'sine 90 vermiştim yunanistandan, kokuyu çok seviyorum ama maalesef ki kalıcılığı çok zayıf bi parfümmüş bilseydim o kadar para vermezdim :/ şimdi de diyorum ki madem bu paralardaki parfümler bile kalıcı değil, ben de doldurmalara bi şans vereyim dedim.