Bizim burada üst cadde de adamlar daha fiber bağlamadan bakır kabloları kesmişler.
Arkadaşım 3 ay boyunca internete giremedi.
Aramadığı gitmediği yer kalmadı.
İhaleyi alan müteahhitten, bölge sorumlularına kadar hepsiyle konuştu.
Bugün yarın diye diye 3 ayda zor çektiler hattı.
Firmalar kamulaşsa bir dert, özelleştirilse bir dert.