yemlihakaraygt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım hocam dediğim gibi elinde kalsın gerekirse çünkü eğer CS2 gibi Pazar sistemi gelirse champions skinleri çok değeri olacak
teşekkürler hocam yorumunuz için düz 10k ya vermeyi düşünüyorum item epin satan yerlere koyayım satılırsa satılsın direk