anladım hocam teşekkür ederim bi ara yayın vs açıyordum ondan dolayı baya skin vs almıştım ama artık sarmıyor satma düşüncesindeyim
Anladım hocam dediğim gibi elinde kalsın gerekirse çünkü eğer CS2 gibi Pazar sistemi gelirse champions skinleri çok değeri olacak