Bir ara tamamen iyi niyetimle birisine yardım etmiştim wordpress konusunda adam yok şurası burası olmamış diyip sövmüştü o gün bugündür "ÜCRETSİZ Yardım Etmeyi Bıraktım"
ücretsiz yardım edeninde bir menfaati olduğunu düşünüyorum şahsen kimse kimseye bedavaya selam vermiyor bu devir de bir de sitesini vs mi düzenlicek ben öyle düşünüyorum.