Yardımlaşma ölmedi ölücülük ve beleşçilik arttı. Sözüm sadevw bazı kesimedir:

İnsanların ekmek kapısı olan konularda yardım ayağına bedava hizmet kovalayanlar cok insan var.

Paran yoksa zaman yatırımı yapıp o işi kendin öğrenip yapabilirsin. Ama hep para vermeyeyim hem uğraşmayayım millet işini gücünü bıraksın saatlerce benle uğraşsın diyorsan sorunu kendinde aramalı insan.

Mesela bir eve 1000 tl den aşağıya ayak basmayan tesisatçı gelmiş burada 5000 tllik seo hizmetini bedavaya getirmeye çalışıyor, sonra insanlık öldü diye agliyor..

Yok oyle yağma, kış mevsimi 1 aylık bebeği olan işsiz adama bir sürü masraf kitleyip sonra lazım olunca nerede insanlık demeyeceksin. Parasi neyse vereceksin.