EAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yardımların aşırı suistimal edildiğine kanaat getirdiğimden beri her işlemi ücretli yapıyorum bende gayet normal geliyor suistimal çok
benimde yardım istediğim durumlar oluyor oda nasıl oluyor bi işi bitirtecek kadar değil 1 2 soru bundan başka birşey değil
En son yardımcı olduğum kişi düzenli olarak her gece arıyordu
Ücretli yapabilirsin...
Ben konu açıyorum hesabımda böyle bir sıkıntı var ücretsiz bir şekilde yardımcı olurmusunuz veya tavsiyeniz nedir diye bu konunun altına şu kadar paraya bunu hallederim yazmak nedir ücretli konulara yazılsın ücretsiz yardım isteyen birinin konusunu baltalanmaz