Golgedebirisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema gerçekten güzel olmuş, sadece bazı yerlerde containerdan taşmalar olmuş onun haricinde 10/10

teşekkür hocam

tam olarak kayma nerede oluşmuş ekran görüntüsü atabilirmisiniz acaba . Kontrol sağladığımda sorun yok mobilde de masa üstünden de.