Değerinin altında gitmesin diye. Benim 1 tane eksi tradem var o da açık arttırmada değerinin çok altında kaldığı için satmamıştım :d
Evet anlıyorum ama mesela 2.500₺ hemen al fiyatlı ürünü zaten pazarlıkla 2.000₺ye alma ihtimali %75 bu yüzden açık artırmanın bir albenisi olmuyor. Yapılması gerekken başlangıç fiyatını hemen al fiyatının 5/1i fiyatına koymak bana göre böylelikle teklifi bol konu olur ve muhakkak iyi teklif verene gider.