Arkadaşlar selamlar. Daha yeni fosilyakit.com ve comtr yi regledim. Sizce domainler nasıl. Domainleri nasıl değerlendirebiliriz. Değerli midir yoksa reg parası midir. Domain hakkında düşüncelerinizi merak ediyorum. Domaini on puan üzerinden değerlendirebilirseniz sevinirim. İyi forumlar arkadaşlar.