Paypaldaki parayı türkiyeye payonerle çekmenizin vergisel bir sorun oluşturması için(ki burada aklama gibi şeylerden bahsediyorum, basit gelir vergisinden kaçma vs değil) çok değişik şeyler yapmış olmanız lazım. Bunu yapıyorsanızda zaten öylede vöylede sorun olur. Ama maliye sizi çağırıp bu paranın kaynağı olarak paypaldaki yasal işlemlerinizi gösterip vergisini öderseniz bir sorun olmaz.