Paypaldaki parayı çekmek istiyorum payonerle çekiliyor fakat vergi cezasından korkuyorum genelde şuan bozumcularla çalışıyordum fakat bu ay işler güzel ay sonu x.xxx tutarında dolar çekmeyi planlıyorum. Bozumculara bozdursam bu parayı bu şahıs niye attı diye maliye çağırabilir. Nasıl çekerim vergi cezasız bilmiyorum. Şirket kurmak istedim muhasebeci fatura istedi bende paypala para geliyor payonere aktarıp çekicem dedim paypaldaki fatura olmaz türkiyede kapalı dedi. Çozümü egitimi varmı bu konuda. Birde paypal x.xxx tutarında gelen parayı görünce hesabı kapatırmı 1 yıldır açık en fazla 200 - 300 dolar geliyordu aylık