Arkadaşlar hiç pleskle uğraşmayın. Hestia yükleyip arkanıza yaslanın. Onlarda bulduğuna itelemeye çalışsın artık.. ücretli panellere gerçekten para vermeyin. Ben daha ücretli kullanıp hakkını veren görmedim. Hepsinde bi eksik gedik var.