Gördüğüm kadarıyla arkadaş sürekli Online ve oluşan mağduriyetleri gideriyor. Tabii ki kimse mağdur olmak istemez ancak ticaret bu, ister istemez yaşanıyor. Ben arkadaşı kusurlu olarak görmüyorum. Evet sattığı ürün sorunlu olabilir, garanti vs verilmiş olabilir ancak tamamen de satıcı kaynaklı bir durum değil.

Arkadaşın iyi niyetini tebrik ve takdir ediyorum. Hoş, olması gereken zaten bu ama bu devirde böyle hassas yaklaşıp mağduriyet odaklı çalışan insan çok az.

Bütün mağdur olan arkadaşlara geçmiş olsun diliyorum, arkadaşımıza da kolay gelsin.