İşini dürüst yapan bir kişinin ufacık bir kusuru görüldüğü an zaten tüm fırsatçı insanlar bir anda belirir hocam. Baktığım kadarıyla forumda ticaretİ olmayıp eksi trade atan ve ona karşı hiçbir hizmetini almadan konuşan insanlarda var. Gerçekten yazık.