Demin emreakin adlı üye hakkında bir şikâyet konusu okudum. 13 yılı geçmiş bu forumda çok şey gördüm ama bu kadar dengesiz bir tip çıkıp da ileri geri sallayarak, ücretinin iki katını almasına rağmen hâlâ banlayın, şöyle yapın, böyle yapın diye konuşması gerçekten akıl alır gibi değil. Ben emreakin hocam ile uzun süredir ticaret yapıyorum. Aramızda sınırsız ticaret geçmişi var ve kendisi ticaret ahlakına en uygun, sözünde duran nadir insanlardan biridir. Forumda büyük isimlerle çalışmış, memnun olan azımsanmayacak kadar fazla insan var. Zaten bilen bilir, Emre hocam hem sevilen hem de sayılan biridir. Sattığı ürün zaten GPT kaynaklı olarak tüm dünyada hesapların kapatıldığı bir üründü. Buna rağmen elinden gelenin fazlasını yaptı. Ben kendisine defalarca Hocam, ucuz ete bulaşma, fiyatı artır dedim. Yani amacı para koparmak değil, uygun fiyata insanlara hizmet sunmaktı Bırakın forumu, belki de burada milyon TLler üzerinde ticaret gerçekleştirmiş, bugüne kadar bir tane bile üyenin hakkını yememiş birisinden bahsediyoruz. Şimdi böyle bir insanın, sırf kendi kötü niyetini tatmin etmek isteyen birinin veya belli şahısların hedefi hâline gelmesi gerçekten komedi. Birkaç gündür forumda görüyorum ve gerçekten şaşırıyorum. Ben bu forumda 3 yıl misafir, 1 yıl normal üye olarak aktifim; böylesine açıkça hak yenilmeye çalışıldığını ve bu kadar kötü niyetli birine , birilerine denk geldiğimi çok nadir gördüm. Resmen kötü niyet kampanyası yapılmaya başlanmış gibi görüyorum. Bu tarz ithamların, hem Emre hocamın geçmişine hem de ticaret ahlakına gölge düşürmesi mümkün değil. Kendisine bugüne kadarki tüm dürüstlüğü, emeği ve güvenilirliği için teşekkür ediyorum.