Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhasebeci bi arkadaş varsa özele gelenilir mi
Bütün muhasebecilerin işi gücü yok, R10'da böyle bir konu açılsa da özele atlasa diye sıra bekliyor zaten..