Sistem tamamen kaynak yaratma amaçlı. Kaynak sorunu yaşamadan tüm projeyi bitirmek için gerekli parayı toplayıp projeyi tamamlayacaklar. Büyük ihtimal yatırımı maddi durumu çok iyi olmayan kesim yapacak. Ama hiç biri ev almadan yatırdıkları paranın sadece Yüzde 80 ini geri alabilecekler. Bana hiç mantıklı gelmiyor. Konuşmalarında bile samimiyet yok. Saçma bana göre. Para yatırılacak sistem değil bence.