Bu sistem, fakirin parasıyla zengine ev yapmaktan öteye gitmeyecek gibi görüyorum.
DÜşünüyorum, hesaplıyorum ve mantığım hiç bir şekilde bu işe yaklaşmıyor.
Bence yapılacak en iyi şey, biraz hisse alıp bir hafta 10 gün sonra satmak. Zaten amaçta bu. Fakirden toparla zengine ver.
Bu sistemle ev alınır mı?
Bence bu sistemle ev almak fakir için mümkün değil. emlak konut evleri genelde çok lüks ve genelde 20 milyon değerinde. damla kent için 5-6 milyondan bahsediyorlar ama o paraya vermezler diye düşünüyorum. özetle BİR EVSİZİN HİSSE TOPARLAYARAK ALMASI MÜMKÜN DEĞİL gibi görünüyor.
Peki ne olacak?
Burası önemli: 3-4 ev parası kadar hisse alanlar, bir iki ay sonra gümmmm satış yapacak ve hisse 3-4 TL ye düşecek. Sonra oradan tekrar toparlayıp neredeyse yarı fiyatına damla kentten ev alacak. Bizim fakir de hisse biriktiriyrum diye tırmalamaya devam edecek..
Siz ne düşünüyorsunuz?