Ben motorumu Konya'dan almıştım, Düzce'ye metro turizm firmasıyla götürmüştüm bagajda. Otobüs markasını vs hatırlamıyorum ama küçük bir motor olmasına rağmen (msx) koltuğum yırtılmıştı. Ayrıca 2 koltuk ücreti motora ödemiştim.