Yapmayın hocam zamanında çok yaptım bildiğin şöyle bir şey oluyor bir süreden sonra örnek şuan 100 ile başlıyor sonra 5/10 lara yükseliyor gibi ve daha sonra örnek hepimiz insanız bir sefer istediğinde örnek gerçekten sende para yok ve yok dediniz sanki kendi parasıymış gibi ya nasıl sende para olmaz gibi hani yalan söylüyorsun gibi seni suçlar. Ve para verdikçe kendini sanki ona karşı sorumluymuşsun hissi uyanır sende bir süreden sonra verdiğin para çoğalır. Bunun hepsini ben yaşadım ve şuana kadar para verip alamadığım borç miktarı yani çok güzel bir para kimseyi kendine alıştırma ve borç verme ayrıca diyelim iyilik mi yapmak istiyorsun paran çok varsayalım. Git şehirdeki bir tane çocuk esirgeme yurduna tonlarca oyuncak al hepsi çok mutlu olur. Yada yorulmak istemiyon loseve bağışla. Hani iyilik yaparken kendine kötülük etmiş olursun