Gnoxis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba bozum içi yapıyorum dün birisi yazdı mobil ödeme 200 küsür tl cocuklarım aç dedi ben gittim bir miktar para yolladım sonra sabah yazdı dün bez aldım yiyecek birşey almam lazım yine atarmısın tarzı vs vs ayın 10 unda öderim diyor ne yapayım sizce bu suistimal değil de ne ?
Çok düşünceli hareketler bunlar Mustafa Düşünceli olmasın bu kişi forumun yarısını dolandırdı iffetsiz mustafa