Merhaba bozum içi yapıyorum dün birisi yazdı mobil ödeme 200 küsür tl cocuklarım aç dedi ben gittim bir miktar para yolladım sonra sabah yazdı dün bez aldım yiyecek birşey almam lazım yine atarmısın tarzı vs vs ayın 10 unda öderim diyor ne yapayım sizce bu suistimal değil de ne ? Hayır üzülüyorum da ben mi cok safım diyorum bazen.