Evet oda olabilir belki rayıç bedeli 600 bin tl 2017 fiyatına göre ama evin değeri 4 milyon
Noterdeki girdiğimiz değerin artısı eksisi varmı ilerde onu merak ediyorum eksisi artısı
Belki dediğiniz gibi rayiç bedeli düşük şu an o rayiç bedel üzerinden yaparsanız ileride sorun yaşamazsınız gibi görünüyor.