Mümkün kuruluyor, dükkana getiriyordu müşteriler yıllığı 2k gibi yazılımlar var. Evebeyn denetimi adı altında pazarlanıp yükleniyor, genelde 1 sürüm eski ios yazılımlara yükleniyor.
Telefonu dfu modea alarak itunes veya 3uTools ile ipsw dosyasını elle atın. Güncelle modu ile değil, GERİ YÜKLE modu ile. Format atsın yani.

Edit,
uygulamalarda bu premium programları göremezsiniz ismini falan.