yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
antep fıstıgı satmak icin premium üyelik satın almak pek mantıklı bir karar olmayabilir, dogru platform burası degil diye düsünüyorum
Çok ucuza satacağım için fazla talep olacagını düşünüyorum