dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski aracim 70mai kullaniyordum. Yeni araca DDPAI taktilar ama memnun kalmadim.
Tekraradan 70mai kullanmaya basliyacagim.
Görüntü kalitesi nasıldı peki