Seni nasıl tanıdıysam öyle devam ediyorsun. Bu açıdan ender insanlardan birisin. Forum için de elinden geleni yaptığını şahsen görüyorum. Umarım daha uzun yıllar bir arada oluruz kardeşim. Nice 10 bin mesajlara diyelim