Dibi tutmuş yemek artıkları olmadıkça almanıza gerek yok hocam yüksek sıcaklıklarda çalıştırdığınız zaman zaten söküp atıyor. Üstelik makine bir de kurutma ve depolama görevi görmüş oluyor bi makine kadar bulaşığı yıkadıktan sonra nereye dizeceksiniz de kurumasını bekleyeceksiniz, zor olurdu.. Kendiniz kurutsanız da yine daha çok zaman harcamış olurdunuz.