Yaklaşık 9 aydır bulaşıkları ben makinaya atıyorum artık tecrübeli sayılırım. Kabasını almaya gerek yok,sadece bazı yemeklerin piştiği kapları bulaşık teli ile sürtüp makinaya atmak yeterli(genelde dibi tutmuş yemekler)
Diğer tüm bulaşıkların kirlerini tablatteki kimyasallar ve sıcak su söküp atıyor. Bazen bunuda temizlermi acaba diye özellikle bazı tabakları atıyorum temizliyor. Bazen tek tük sertleşmiş yemek kalıntısı kalıyor onlarıda birsonraki yıkamaya tel ile ovup atınca halloluyor.