Normalde yemek kaba artıklarını alıp makineye koysan yeterli oluyor.
zaten makinenin içinde filtre var, o filtre de yemek artıklarından kalanları topluyor sonra da onları atman gerek.
genel kabasını alınca yani bir kere suya değdirip makineye koymak bu filtrenin daha az dolmasını sağlıyor. ama su tasarrufu yapmak iiçin aslında bunu da yapmamak gerekiyor.

bulaşık makinesi baya yüksek sıcaklıklarda çalışıyor bu da yağ kalıntılarını kolayca sökmeye ve mikrop vs olduğunda öldürme olasılığını yükseltiyor.

tavsiyem: sadece kaba yemek artıklarını çöpe atın direkt suya bile koymadan yerleştirin makineye daha az uğraşırsınız.
ha bu arada tek tek bulaşıkları elde yıkamak zulümdür hele ki takıntılı biriyseniz